Alottelin uudella blogilla. Vanhan poistin, sillä en jaksanut katsella niitä vanhoja angsti - kirjoituksiani. Välillä ne ovat hyvästä, mutta ei nyt joka viikko kauheata purkamista o.o Ihan itteensäkki hävettää.

Olen oikein tunnollinen opiskelija, jättänyt kaiken taas viime tippaan. Pitäisi viimesteillä kuvistyöt, lukea äikänkirja ja aloittaa projektia + lukea bilsan kokeisiin (jotka on kyllä niin helppoa juttua että huhhu...) Oikea malliesimerkki kuinka kannattaa opiskella hei :'D Ei vaan. Mulla seisoo silmät päässä ja kello on vasta 22.00 ... Okei, eilen meni vähän myöhään. Eli voisin mennä nukkumaan etten huomenna oo ko joku ruumis.

Oikeesti, nää päivät on mennyt iha kauheen nopeesti. Aika vaa kuluu, ja kesäki meni et hurahti :o Nyt on jo hei meinaa SYKSY ! Tuntuu iha uskomattomalta. Mut ei voi mitään, täytyy nauttia tästä syksystä nyt. Talvi se on vaa niin parasta aikaa, pimeetä ja on lunta. Se on se jota mä rakastan, varsinkin ko asun melkeen keskellä pöpelikköä ! Heehaa ~ Naapurin kakarat saa varoa Halloweenina ! Kerron vähän lähempänä mitä aion tehdä.


Mutta, nyt aioin päivitellä tätä blogia säännöllisesti ! Täytyy olla joku rutiini munki elämässä :'D


♥:llä Setä